Kristína Tormová na Instagrame- Analýza profilu @kristina.tormova

od | máj 17, 2021 | Analýza profilu | 0 komentárov

Vysoko autentický influencer prinášajúci utláčané spoločenské témy, s vycibreným zmyslom pre spravodlivosť a rezkým humorom, zvýšenou citlivosťou na neférovosť, transformujúca hodnotu lásky a vďačnosti na sieti dokazujúc, že Instagram nemusí ukazovať výlučne dokonalosť nato, aby bol efektívnym komunikačným a marketingovým kanálom. Kristína Tormová, víťazka kategórie Family Social Awards Slovakia (SOWA) 2021 je stredobodom dnešnej stručnej analýzy influencerského vplyvu od TAMI.

Kristína v sebe spája 5 marketingovo lákavých entít, čím pokrýva široké percento užívateľov sieti na Slovensku. Mediálna osobnosť, mama, manželka, umelkyňa/ tvorkyňa brandu Koláčová a pracujúca žena.

Výhody 

Výhodou jej prezentácie je vysoká dôvera followerov a mediálny dosah za hranicami sociálnych sieti, pretože živobytie nezávisí od zadávateľov reklamy a za propagovanými témami si Kristína stojí a nesie zodpovednosť.

Ak zapadáte s hodnotami, udržateľnosťou, ženskorovnosťou do konceptu blogu, ambasádorstvo s týmto influencerom je výhrou. Kristína nie je influencer pre jednorazovú spoluprácu. Silnou stránkou je aj prirodzená dramaturgia profilu a intenzívna práca s publikom primárne na Instagrame, následne Facebooku (viac diskusný obsah na Clubhouse).

Výhodou pre značku je možnosť využiť moderátorské schopnosti Kristíny pre formát moderovaných clubhouse rooms sponzorovaných značkou, ak to zodpovedá vášmu konceptu, sviežosti a náležitosti cieľovky na Clubhouse (audio-sociálnej sieti).

Mediálna populárnosť Kristíny pridáva na offline dosahovosti vášho produktu/projektu a rovnako dostáva do povedomia sociálneho okruhu spolupracovníkov a “spoluinfluencerov” iných oblastí.

Pozrieme sa na zaujímavé čísla Instagramového profilu

zdroj: Instagram

Počet followerov: 135,361 s nárastom o 3,531 za posledné 4 mesiac a kontinuálnou krivkou;

Počet lajkov: 327,951;

Počet komentárov: 10,165;

Počet publikácií: 3,292;

ER– engagement rate publika je 2,3 % (o 1,6 násobok viac, ako účty s podobným publikom);

Dennodenná publikačná činnosť na Instagrame- niektoré dni paralelne galérie, fotografie a videá;

65% obsahu tvoria fotky, ktoré sú aj najlajkovanejším obsahom na profile;

35% galérie;

Najinteraktívnejšie časy sú pre účet v nedeľu o 8:00 ráno na úrovni 6,9k  a štvrtky o 7:00 ráno na úrovni 5,9k;

CPE (cost per engagement) je na úrovni 0,22 Eur;

Publikum zo 87% tvoria ženy, 67% Slovenky  s prevahou vekovej kategórie 25-35 rokov;

Záujmy followerov:

  • Beauty & Fashion 67.35 %
  • How-to & Style 55.29 %
  • Travel & Tourism 45.95 %
  • Art & Design 42.54 %
  • Restaurants, Food & Grocery 37.23 %
  • Fitness & Yoga 37.12 %
  • Clothes, Shoes, Handbags & Accessories 36.94

 

Odporúčaný spodný limit pre platenú kooperáciou je od 1000 Eur za post/500 story, ale vedzte, že dlhodobejšie a natívnejšie prezentovanie vašich tovarov a služieb u influencera má z pohľadu vzťahu ku značke a výšky konverzie väčší zmysel.

Unikátne hashtagy: #kristinatormova #kolacova #peknekrasne #zufaleverse #sommama #budemmama #somnovycloviecik #sommamaserial

Kristína je dôsledná v označovaní reklamných integrácií a naznačuje to aj citát z portálu Stratégie: „Myslím si, že označovanie reklamy je fér. Aj voči klientovi, aj voči followerom. Nerobím to úplne s pasiou, lebo sledovatelia majú potom pocit, že si ma niekto kúpil a ja im niečo nútim. Nakoľko veľa influencerov robí reklamu naozaj na úplne všetko, ľudia sú opatrní a často neveria. Čo je smola pre nás brandeliverov, ktorí odmietame naozaj 90% spoluprác a naozaj si vyberáme len to, čo používame a čomu stopercentne veríme. Škoda. Ale je to snáď len obdobie,“ tvrdí Kristína Tormová pre Stratégie.

Zaslúžené víťazstvo a ocenenie nie je “len obdobím”, ale odmenou za konzistentnú a neúnavnú prácu počas celej dekády influencerstva. Naše offline instaranajky v Monsters Cafe, BA v roku 2018, ktoré si svojou neutíchajúcou energiou obohatila ostávajú v našich srdciach a teším sa na “next time”.

Gratulujem a teším sa s tebou Kristína!

Páčila sa vám analýza? Dajte mi vedieť na info@tamaragoncarova.sk a sledujte @instaranajky

E-sprievodca INSTAINFLUENCER je určený pre tých, ktorí chcete uspieť ako osobná značka, získavať popularitu ako influencer alebo si želáte spoluprácu s influencerom nastaviť samostatne. Pre viac informácií a objednávku kliknite sem: https://tamaragoncarova.sk/produkt/instainfluencer/

Instagram influencer self brand

Osobné značky influenceri a značky na Instagrame

P.S. Analýza (screenshots) je vykonaná prostredníctvom autorizovaného analytického nástroja www.livedune.com

TAMI

 

TAMI

Mgr. Tamara Rogožníková Gončarova, PhD.

O TAMI

Služby

Spolupráca

 

KONTAKT

Marketrix s.r.o. 

Budatínska 3687/10, 851 06  Bratislava

Tel. a WhatsApp:

SOCIALS

LinkedIn

YouTube:

NEWSLETTER

Ešte sekundu počkajte 

Ako bonus odo mňa získate tie najlepšie informácie zo sveta sociálnych sietí. Priamo do e-mailu. Nemusíte nikam chodiť.

Prvé novinky prídu čoskoro. Zostaňte v spojení.